sobota, 18 kwietnia 2015

Jak dodać sobie energii bez kawy?

Zamiast dodawać sobie chwilowo energii kofeiną i jednocześnie wypłukiwać magnez z naszego organizmu, lepiej jest go dostarczać :)

Magnez wzmacnia koncentrację, przydatna informacja dla uczniów i osób pracujących umysłowo, usprawnia pracę naszych komórek, poprawia pamięć i myślenie, zmniejsza uczucie zmęczenia, czy przemęczenia, a w dodatku działa na nas uspokajająco. Polecam osobom, które zmęczone muszą iść pracować na nocnej zmianie.

Ja jako osoba z chorą tarczycą często miałam problem z tym, że czułam się bardzo zmęczona, ciężko mi było zasiąść na dłużej przed książkami, dodatkowo drętwiały mi nogi lub ręce, drżały powieki, każdy drobiazg wyprowadzał mnie z równowagi. Gdy tylko powiedziałam to mojej endokrynolog, od razu powiedziała mi, że mam brać magnez.

Wiele z nas ma niedobór magnezu przez stres, szybki styl życia i wysoko przetworzoną żywność. Czynnikiem wpływającym na niedobór mogą być również duże aktywności fizyczne, choroby, czy leki jakie zażywamy, dlatego warto dodać sobie troszeczkę magnezu. :)

Ja magnez w tabletkach biorę dwa razy dziennie (dawka zalecona przez lekarza, pamiętajcie, za dużo leków może Wam też bardziej zaszkodzić niż pomóc). Polecam NATURALNIE uzupełniać magnez, na przykład jedząc orzechy, kasze, owoce, warzywa, rezygnując z wysoko przetworzonej żywności i pijąc wodę średnio- lub wysokomineralizowaną. Najlepiej zrezygnować z kawy.

Pozdrawiam :)

Napisz do mnie: mrosik98@gmail.com
Zapraszam do komentowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz