wtorek, 14 kwietnia 2015

Poznajmy się!

Cześć!
Mam na imię Marta, mam 17 lat, moją pasją jest perkusja, gram na tym instrumencie od kilku lat, ale nie o tym mowa. Zakładam tego bloga z nadzieją, że będę dla Was inspiracją, wsparciem i Wy będziecie dla mnie.

O co tak właściwie chodzi?
O to, byśmy byli zdrowi! Zaraz dowiecie się o moich problemach ze zdrowiem (postaram się bez przynudzania) oraz krokach, które chcę podjąć, by było mi lepiej.

Przede wszystkim lekarz zalecił mi odstawienie glutenu, więc jak się domyślacie, większość wpisów będzie temu poświęcona. Dodatkowo mam niedoczynność tarczycy, przez co sporo przytyłam. Dodatkowo często mam bóle głowy, brzucha (które po ograniczeniu glutenu trochę odpuściły).

Co chcę zrobić i co będę tu pisać?
Mam zamiar umieszczać tutaj posty, porady, tak byście i Wy mogli (jeśli chcecie) zainspirować się zdrowym życiem.
Chętnie też będę zamieszczać moje recenzje kosmetyków, gdyż przez jakiś czas musiałam walczyć z trądzikiem.

Moja waga...
Od stycznia do czerwca poprzedniego roku byłam na diecie ułożonej przeze mnie, starałam się ograniczać niezdrowe jedzenie, jadłam warzywa, dużo piłam, efekty były, trochę schudłam. Dodatkowo od maja tak się wkręciłam w ćwiczenia, że miałam problem oderwać się od treningu (zwykle byłam bardzo negatywnie nastawiona na jakikolwiek wysiłek), zdarzało mi się ćwiczyć nawet 3h dziennie. Oczywiście nie zapominałam o regeneracji. W lipcu ważyłam ok 54 kg (170 cm wzrostu), aż nagle zaczęłam tyć, przestałam ćwiczyć, zostawiłam dietę, doprowadziłam do tego, że najwięcej ważyłam 69 kg, aktualnie ważę 65...

Pamiętajcie, dieta, którą będę stosować będzie dobrana pode mnie. To ma być dla Was tylko inspiracja. :)

Żeby był porządek na blogu podzieliłam go na 3 działy.
W pielęgnacji znajdziecie recenzje kosmetyków, które miałam okazję używać. W przepisach jak łatwo się domyślić będą przepisy. A w poradach będą moje propozycje dotyczące żywienia i nie tylko, poza wiedzą, którą uzyskam przez wizyty u dietetyka, sama bardzo wiele szperałam i się dowiadywałam. 

ZASTRZEGAM SWOJE PRAWA AUTORSKIE. NIE ŻYCZĘ SOBIE KOPIOWANIA ZAMIESZCZANYCH PRZEZE MNIE TRESCI.

Zaczynamy od wtorku!
Wcześniej może uda mi się wrzucić jakiś przepis na coś zdrowego. :)
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz