sobota, 6 czerwca 2015

Quinoa, czyli komosa ryżowa z jogurtem i truskawkami

Przyszedł czas na komosę ryżową, którą bardzo lubię. Niebawem pojawi się pewnie amarantus <3
Bez przedłużania, propozycja śniadania:

Komosa ryżowa z jogurtem i truskawkami
Składniki:
40 g komosy ryżowej,
3 łyżki jogurtu naturalnego, 
Kilka truskawek,
Ew. pół łyżeczki przecieru z mango i jabłka (ja kupuje w rossmannie, przepyszny),
(Dodałam 1 małe ciasteczko sezamowe, również z rossmanna).

Komosę płuczę na sitku. Następnie prażę na patelni, aż woda całkowicie nie odparuje. Później gotuję ok. 15 min. Dodaję ją do jogurtu wymieszanego z przecierem. Ozdabiam truskawkami i ciasteczkiem.

Smacznego!


Zachęcam do obserwowania mojego bloga i pozostawiania komentarzy. To bardzo motywuje :)

5 komentarzy:

  1. świetny pomysł na śniadanie ;)

    obs za obs? Zacznij ;)

    ------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda interesująco! Jednak ja najbardziej lubię truskawki "na surowo" :D


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda apetycznie, chyba kiedyś zrobię. :)

    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś mi ochotę :)

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie i zajebisty przepis <3
    hxyvxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń