środa, 15 kwietnia 2015

Jak zregenerować włosy?

Czy olejowanie jest przereklamowane, czy rzeczywiście działa?

Moim zdaniem jak najbardziej działa. Przede wszystkim ważne jest to, byśmy je robiły tak często jak możemy (ale też bez przesady). Ja aktualnie powracam po długiej przerwie do olejowania i zastanawiam się, jak mogłam zaprzestać... (głupota :) ). Zawsze używałam do tego oleju lnianego, który działał całkiem fajnie, a teraz mam zamiar używać naprzemiennie lnianego z kokosowym. 

Co daje olejowanie?

Nawilża włosy, dociąża je, dobrze dobrany olej do naszych włosów, nie powinien ich przetłuszczać. Stają się zdrowsze, silniejsze. Dla mnie, czyli osoby, której włosy ciągle wypadają i niszczą się od wszystkiego, oleje są zbawienne. Mam włosy bardzo cienkie, naturalnie mam fale/loki. Dodatkowo moje włosy są rozjaśnione. Przez systematyczną pracę z olejami, odżywkami, odpowiednimi szamponami, jest coraz lepiej. :)

Czym można olejować?

Generalnie można kombinować z każdym olejem. Każdy włos będzie inaczej na nie reagował. Ja kiedyś nakładałam też oliwę w oliwek, jednak kokosowy daje mi dużo lepszy efekt. Jeśli chcecie, możecie na początek nałożyć nawet rzepakowy, bądź taki, który macie w domu. 

Jak ja olejuje włosy?

Olej nakładam zawsze na włosy suche, nakładam około łyżeczki oleju na włosy. W przypadku kokosowego, który jest w stanie stałym, rozsmarowuje go w rękach by się całkowicie rozpuścił. Później związuje włosy w koka i chodzę tak jak najdłużej jak mogę (zwykle są to ok 3 godziny, a w weekendy staram się na całą noc). Później zmywam włosy szamponem 2-3 razy. Po myciu nakładam zwykle maseczkę i czekam aż włosy wyschną. 

Największym błędem w olejowaniu jaki popełniałam kiedyś było nakładanie tak dużej ilości oleju, że włosy nim ociekały, uwierzcie, to nie ma sensu. :)

POZDRAWIAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz