środa, 17 czerwca 2015

Budyń z komosy ryżowej. Bez mleka, bez glutenu...

Codziennie śniadania przygotowuje wieczorem, bo rano nie mam na to czasu. Ewentualnie czasem robię pierwsze śniadanie, jednak dzisiaj postanowiłam, że na dobry początek dnia, zaserwuje sobie jutro taki oto budyń:

Budyń z komosy ryżowej:

Składniki:
Pół szklanki komosy ryżowej,
Jeden średni banan, 
Łyżeczka cynamonu,
Odrobina wody,
Sok z połówki cytryny.

1. Komosę ryżową przepłukuję na sicie, później chwilę prażę na patelni, a następnie gotuje do miękkości w podwójnej ilości wody.
2. Do kielicha miksera (lub blendera) wsypuje pokrojone w drobne części banany, dolewam na początek tylko tyle wody, by zakryć ostrza, dosypuje cynamonu i wyciskam sok z cytryny.
3. Całość miksuję i wykładam do miseczki. Ja moje ozdobiłam konfiturą z jagód i posypałam delikatnie amarantusem ekspandowanym. 
Budyń nie jest aksamitny :)

Smacznego! :)

Nie wiem co się się ze mną dzieje, ale nienawidziłam cynamonu, a teraz dodaje go do niemal wszystkiego i zachwycam się jego smakiem. Nie powinno tej przyprawy brakować w naszych fit-śniadaniach, ma niesamowite właściwości. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz