środa, 15 lipca 2015

Mielone z cukinią i pieczarkami

Szczerze przyznaje, że cukinia nigdy nie była moim faworytem... Mama dodawała ją do lecza, co nieszczególnie mi przypadało do gustu.
Dzisiaj w sklepie spotkałam piękny okaz i jakoś nie mogłam mu się oprzeć i tak powstało przepyszne danie, a ja pokochałam to warzywo. Poza tym sama sobie dzisiaj udowodniłam, że można robić rzeczy wykwintne z pospolitych produktów, bo właśnie na tym to wszystko polega. :)

Mielone z cukinią i pieczarkami

Składniki na jedną porcję:

5 plastrów cukinii (o grubości od 0,5 do 1 cm),
30 g mięsa mielonego,
Pół pomidora,
Ćwiartka cebuli,
Dwie średnie pieczarki,
Przyprawy (u mnie sól i imbir),
Oliwa z oliwek.

Przygotowanie:
Kilka kropel oliwy z oliwek rozprowadzam równomiernie na patelni i rozgrzewam. Układam plastry cukinii, dodaje pieczarkę, kawałki mielonego mięsa oraz cebulę. Chwilę podsmażam i dodaję pomidory, przyprawiam do smaku i duszę przez kilka minut.
Polecam dodac jakis ryż, kasze... I mamy pyszny obiad. 

Smacznego! 

Jedna porcja dostarczy Wam ok.:
19,27 g tłuszczu,
14,26 g węglowodanów,
7,04 g białka,
246 kcal.



A ja zachęcam do komentowania i obserwowania a przede wszystkim próbowania moich przepisów i wysyłania mi Waszych zdjęć! Chętnie je tutaj wstawię :)

e-mail: mrosik98@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz