czwartek, 30 lipca 2015

Pieczarki z mozzarellą

Miałam ochotę na pizzę i lody wiśniowe, które leżą u mnie w zamrażalniku, dlatego postanowiłam poćwiczyć :D

Kocham mozzarellę, mogę ją jeść na słono i na słodko. Z owocami, warzywami, mięsem, grzybami...
Dzisiaj było 120 przysiadów z obciążeniem, 100 brzuszków, 70 min na rowerze stacjonarnym, więc chyba zasłużyłam na swoją dawkę mozzarelli <3

Pieczarki z mozzarellą
Składniki
 (nie podaje dokładnych proporcji, to zależy od Was, ja zjadłam tyle, ile widzicie na zdjęciu)

Pieczarki,
Mozzarella,
Warto dodać ziół, idealnie sprawdzi się oregano, ja byłam tak głodna, że o tym zapomniałam...

Przygotowanie:
Odkrawamy "nóżki" (ja je zjadłam z cukinią i sosem czosnkowym), do kapeluszy układamy mozzarellę, układamy na blaszce i wstawiamy do piekarnika.
Ja piekłam przez 10 min w temp. 180 st. (góra-dół), a później na 5 min włączyłam opcje grill (280st), żeby mozzarella się zarumieniła. Nie musicie czekać, aż piekarnik rozgrzeje się do tej temperatury. :)


Smacznego! :)

Moja porcja to ok:
20,6 g tłuszczu,
12,4 g węglowodanów,
28,8 g białka,
319 kcal.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam pieczarki i mozzarelle wiec to jest polaczenie idealne wedlug mnie! Na pewno wyprobuje przepisu, dziekuje!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. yummy,musze wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń