poniedziałek, 27 lipca 2015

Pieczone jabłko

Przyznaje, że ostatnio mam ciężki okres jeśli chodzi o dietę... Ale czasem jeszcze powstaje coś, co mogę Wam pokazać!

Proponuję pieczone jabłko z płatkami owsianymi, mozarellą i płatkami migdałów, szczególnie na śniadanie :)


Składniki:
Jabłko,
Łyżka płatków owsianych,
1/4 mozzarelli, 
Odrobina płatków migdałów do posypania,
Cynamon.


Przygotowanie:
Jabłko wydążyłam, środek pokroiłam na mniejsze części.
Włożyłam do jabłka odrobinę tego co wydrążyłam doprawione cynamonem, na to grubszy plaster mozzarelli i płatków owsianych. Robię tak jeszcze raz, posypuje płatkami i wstawiam do piekarnika rozgrzanego do 180 st na 15 minut.

Smacznego!


Jedna porcja dostarczy ok.:
6.56 g tłuszczu,
25.94 g węglowodanów,
7.62 g białka,
185 kcal.

4 komentarze:

  1. aaa takiego przepisu szukalam! Odzywiam się zdrowo więc takie coś to normalnie pyszotka! :))


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy przepis, na pewno spróbuje! :D
    Zapraszam do mnie:
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, gdybym lubiła jakiekolwiek pieczone owoce z chęcią bym spróbowała :)
    www.odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie i pysznie to wygląda, sądzę, że niedługo sama to wykonam. bo jak teraz patrzę to na prawdę robię się głodna :D

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń