sobota, 30 maja 2015

Babeczki jaglane

Nie wytrzymałam, musialam cos upiec. Padlo dzisiaj na kasze jaglana. Zrobilam to w formie babeczek bo wtedy używam małej ilości składników i nic sie nie marnuje, możecie oczywiście zrobić to w innej formie.

Babeczki jaglane z jabłkiem i truskawkami podane z sosem z jogurtu i truskawek.



Ciasto na 6 babeczek:
70 g kaszy jaglanej, 
Jedno jajko, 
Pół jabłka,
3 duze truskawki, 
3 lyzki płatków owsianych. 
Sos: 
3 duze truskawki, 
4 łyżeczki jogurtu naturalnego, 
Sok w połówki cytryny. 

Kasze jaglana przeplukalam ma sicie kilka razy zimna woda, a później wrzatkiem by pozbyc sie goryczy. Zalalam podwójna ilością wody i gotowałam aż była miękka, odstawiłam na chwile by jeszcze napęczniała. 
Pol jabłka starlam ma tarce o grubych oczkach, dodałam truskawki, ktore rozdusiłam widelcem. Nastepnie wsypałam płatki owsiane i ugotowana kaszę. Dodałam jajko i wszystko dokładnie wymieszalam. 
Ciasto włożyłam do silikonowych foremek. Pieklam 40 min w temperaturze 200 stopni. 
Jako sos dodalam jogurt naturalny z sokiem z cytryny i pokrojoni truskawkami. 

Smacznego! ;) 
3 babeczki z sosem to moje jedno śniadanie. 

Zachecam do wysyłania zdjęć zrobionych przez Was potraw z moich przepisow. Chętnie je wstawię na bloga. 
e-mail: mrosik98@gmail.com

1 komentarz: