sobota, 30 maja 2015

Nalesnik z serem i owocami

Zostalo mi ciasto na jednego naleśnika, więc postanowiłam zrobić sobie takie niedzielne sniadanie:
Nalesniki z owocami i serem


Przepis na ciasto znajdziecie TUTAJ
Farsz: 
40 gram serka twarogowego (u mnie chudy),
3 łyżki jogurtu maturalnego, 
Kilka mrożonych malin,
Owoce ( u mnie kiwi i truskawki) 

Twaróg mieszamy mrożonymi malinami, smarujemy nim naleśnika, układamy owoce i zwijamy. 

Owoce jakie wybierzecie to Wasza inwencja twórczą, jeśli zależy Wam na kaloriach, używajcie tych, które mają ich mniej, jak właśnie kiwi, truskawki, maliny... 

Smacznego! ;) 

Zachecam do robienia zdjęć Waszych dań zrobionych z moich przepisów i wysyłania na mój e-mail. Chetnie wstawię na bloga. 
E-mail: mrosik98@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz