wtorek, 19 maja 2015

Cynamonowe jabłko z jogurtem i platkami

Caly wczorajszy dzień zastanawialam się, czy moze bym cos upiekla na śniadanie (mam kilka fajnych pomyslow), ale ostatecznie wygrala mysl "nie kombinuj dzisiaj". I chyba dobrze na tym wyszłam!
Zapraszam!

Cynamonowe jablko z jogurtem i platkami owsianymi


Składniki:
Pol duzego jablka (jedno male),
3 plaskie lyzki platkow owsianych, 
4 solidne lyzki jogurtu naturalnego, 
Cynamon- w moim przypadku dosyc duza dawka ;) 

Jablko kroimy w kosteczke, mieszamy z jogurtem, platkami i cynamonem. 

Ja zwykle... nienawidze cynamonu, ale to mi tak smakuje, ze sama w to nie wierze, mam nadzieję, ze Wam również.

Smacznego! ;)

Zapraszam do subskrypcji i zostawiania komentarzy ;)

5 komentarzy:

  1. też nie przepadam za cynamonem, ae może na to się skuszę :)
    http://nasiulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm na pewno zrobię w domu! Zapraszam serdecznie do mnie, dopiero zaczynam! http://sound-of-life-by-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń