poniedziałek, 6 lipca 2015

Wakacje

Trochę mnie tu nie było i nie ukrywam, z dietą też sie na jakiś czas rozstałam. Zaczynajac na redukcji a kończąc na glutenie...
Ale mam zamiar wrocic do gry, tak jak wróciły z pewnością kilogramy (boje sie wejść na wage), nawet spodziewałabym się nawiązki...
Zaczęło sie niestety od tego, ze moja praca polega na robieniu deserów i wierzcie, ze ciezko jest wytrzymać caly dzień patrzac na te słodkości.
Przerwa tez wynikala z tego, ze wyjechalam z rodziną do Łeby.





Byłam juz w wielu miejscach nad morzem i musze przyznać, że Łeba jest piękna i przede wszystkim atrakcyjna dla młodych osób, jest wiele imprez, klubow, ale kazdy znajdzie tam cos dla siebie. 

Będąc tam kupiłam książkę "Dieta startowa" i zastanawiam sie nad zrobieniem sobie 4 tygodni diety właśnie z ta książka. Jeśli ktoś z Was ja czytał lub cokolwiek wie, chetnie poslucham opinii. 
E-mail: mrosik98@gmail.com
Jeśli zdecyduje sie ja przetestowac, bede Was o niej informować i wstawiać przepisy, ktore do niej tworzyłam. 

A Wy gdzies wyjezdzacie na wakacje? A moze juz byliscie? 
Jeśli jeszcze czekacie to życzę miłego wypoczynku! 


Post nie jest reklama

2 komentarze:

  1. Łeba jest świetna <3 Byłam tam 2 razy bo mi i moim rodzicom się bardzo podobało :) Teraz nie wiemy na razie w jakie miejsce jechać ale ja mam nadal sentyment do Łeby ;)

    OdpowiedzUsuń