niedziela, 24 maja 2015

Sernik w pucharku, czyli masa twarogowa z truskawkami i galaretką

Pewna bardzo sympatyczna Pani, na jednej z grup, zainspirowała mnie swoim zdjęciem, by zrobić coś na wzór sernika, coś co mogę zjeść na diecie i będzie smakowało, a do tego się prezentuje!
Myślę, że nie powinniśmy niczego sobie odmawiać na diecie, powinniśmy stosować odpowiednich zamienników :)

Zapraszam na sernik w pucharku, czyli masa twarogowa z truskawkami i galaretką
Chyba mi się udało! Deser przepyszny! Traktuje go jako jeden posiłek- śniadanie :)

Składniki:
Truskawki (tutaj według uznania, ja dodałam do serka i do galaretki
400 g sera twarogowego chudego,
100 ml mleka,
Jedna galaretka truskawkowa (ja tym razem użyłam gotowej, jednak następnym razem opatentuje zdrową, domową galaretkę),
Opcjonalnie substancja słodząca, ja dodałam dwie łyżeczki cukru do serka,
Woda,
4 łyżeczki żelatyny.

Przygotowanie:
Wstawiłam wodę na galaretkę, robiłam ją w międzyczasie, według przepisu z opakowania.
Serek zmieliłam w maszynce do mielenia mięsa, by był bardziej gładki.
4 łyżeczki żelatyny zmieszałam z niewielką ilością wody, podgrzałam na niskiej mocy w mikrofali, wymieszałam i dodałam do sera. Do tego dosypałam odrobinę cukru i dodałam pokrojone truskawki. Wszystko wymieszałam.
Serek wyłożyłam do pucharków, poukładałam na niego truskawki i zalałam galaretką. Odstawiłam na noc do lodówki. 

Jedna porcja to ok. 200 kcal.

Smacznego!

Zapraszam do eksperymentowania i wysyłania zdjęć Waszych interpretacji przepisów. Chętnie je wstawię na bloga.
e-mail: mrosik98@gmail.com
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Mmmm bardzo smaczny post hehe, narobiłaś mi apetytu ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń