środa, 24 czerwca 2015

Jagodowy zawrot glowy

Przychodze dzisiaj z tak pysznym dla mnie śniadaniem, ze musialam je tutaj dodac pomimo wszystko.
W wersjach roboczych mam jeszcze trochę przepisow, ale niestety siostra zabrala mi aparat na amen. I chyba przez to, mozliwe, ze skoncze pisanie, bo nie mam czym tego dokumentować... Mam nadzieje, ze uda mi sie cos wymyślić, bo głowa caly czas pelna dietetycznych pomyslow. :D

Jagodowy zawrot glowy:


(zdjęcie niestety z telefonu)

Skladniki: 
Jeden mały jogurt naturalny, 
Garść jagód, lub kilka lyzek konfitury z tych owoców, 
Łyżeczka żelatyny, 
5 łyżek wody. 

Przygotowanie: 
1. Żelatynę rozpuszczam w ciepłej wodzie. 
2. Jogurt, jagody i żelatynę krótko miksuje. 
3. Przekładam do miseczki i dodaje jeszcze trochę calych owocow. 
4. Schladzam w lodowce az stężeje.  
5. Przyzdabiam konfitura. 

Derser idealny na sniadanie <3 
Jest puszysty i szczerze mówiąc mi może zastapic budyń, ktory kocham, choc smakuje inaczej.  

Taka porcja dostarcza: 
5.5 g tłuszczu, 
22.5 g weglowodanow, 
9.56 g bialka, 
170 kcal. 


Smacznego! ;)

8 komentarzy:

  1. Na śniadanie to chyba większa porcja ale i tak chętnie wypróbuję :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myslalam, ale mija wlasnie 3h i nie jestem glodna, jedynie czuje, ze bym cos zjadla ;)

      Usuń
    2. Chętnie udzielę paru wskazówek w kwestii mundurówki jeżeli będziesz potrzebowała, natomiast zapraszam do zaglądania jeżeli ta tematyka Cię interesuje :)
      Co do współpracy jasne nie ma sprawy do 2 lat jestem na diecie redukcyjnej więc coś tam wiem i coś tam posiadam również w przepisach :)

      Co do kcal śniadania niestety zbyt mało kcal rano zaskutkuje w późniejszym czasie osłabieniem w ciągu dnia lub niestety zastojem lub wzrostem wagi ponieważ organizm ze względu na zbyt małe spożycie będzie magazynował energię. Tyle kcal idealnie pasuje na II śniadanie albo przekąskę- wówczas idealnie :)

      Usuń
  2. ja właśnie zaczęłam się zdrowiej odżywiać, i powiem szczerze - MUSZĘ TO ZROBIĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda! *-*
    Ja bym się pewnie nie najadła, ale po lekkim śniadanku zjadłabym! :D

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie i smakowicie wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zaczęłam dietę , przepis wygląda wyśmienicie dlatego niebawem na pewno to zrobię ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń