sobota, 25 kwietnia 2015

Kasza jaglana z jablkiem i suszonymi morelami

Przepraszam za opoznienie, dietę zaczynam dzisiaj i postanowiłam wstawic Wam moje pierwsze sniadanie, ktore bardzo mi smakuje.
Przed sniadaniem wypilam szklanke wody z cytryna.


Składniki:
-50 g kaszy jaglanej,
-100ml wody,
-pol jablka,
-morele suszone 8 szt.

Kasze wysypalam na male sitko, przeplukalam najpierw zimna woda, pozniej wrzatkiem. Nastepnie przełożyłam kasze do garnuszka, zalalam woda i gotowalam tak dlugo, az nie wchlonela wody. Kasze mieszamy z pokrojona w kosteczkę morela i jabłkiem.

Zdjecie takie, poniewaz w polowie posilku zorientowalam sie, ze wypadalo by tez pokazac jak to wyglada, więc zrobilam je telefonem. 


Co do moreli suszonych, moje sa czarne bo nie sa suszone konserwantami, tylko naturalnie. Radze takie wybierac. 

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz