wtorek, 16 czerwca 2015

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez: http://nicolabrychcy.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html do LBA.

Zacznę od tego czym to jest, bo sama na początku nie bardzo wiedziałam :D

Zabawa polega na tym, że nominujemy blogi do LBA w ramach za uznanie za wykonaną pracę na danym blogu. Czyli po prostu dajemy do zrozumienia, że blog jest dobry. 
Do LBA nominuje się blogi z małą liczbą obserwatorów, dzięki takim nominacjom każda ze stron zyskuje kilku widzów, ale myślę, że przede wszystkim chodzi o zabawę.
Osoba, która mnie nominowała, na swoim blogu podała pytania, na które w ramach nominacji muszę odpowiedzieć.

Nominowała mnie również http://vikmint.blogspot.com/, dlatego odpowiem również na jej pytania w tym poście:

Zaczynamy!

Odpowiedzi:

1.Co skłoniło cię do założenia bloga?
Do założenia bloga skłoniła mnie moja chęć zmiany. O blogowaniu marzyłam już wcześniej, ale jakoś nigdy się za to nie zabierałam. Aż stwierdziłam, że trzeba się za siebie wziąć i przy okazji pomóc w tym innym; dzielić się tym, czego zdołałam się dowiedzieć. Teraz zastanawiam się nad poszerzeniem tematyki bloga. 2.Ulubiony blog?
Pytanie jest o jeden, jednak ja podam dwa, które odwiedzam bardzo regularnie, czasem częściej niż mój. :)
3.Co sprawia, że się uśmiechasz?
Jest wiele rzeczy, które wywołują uśmiech na mojej twarzy. Z pewnością kontakty z innymi, gra na perkusji, muzyka, relaks. A nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego ile radości dają Wasze pozytywne komentarze. Czasem jak mam zły dzień i widzę nowy pozytywny komentarz to od razu wszystko się zmienia! Cudownie jest wiedzieć, że nasza praca się komuś podoba.
4.Czym się interesujesz? 
Przede wszystkim interesuje się muzyką, chodzę do szkoły muzycznej, gram na perkusji, bardzo interesuje mnie też kuchnia, co pokazuje na tym blogu. Poza tym zainteresowanie wzbudza u mnie makijaż, jazda na rowerze, motocykle, które bardzo kocham i szybkie samochody :)
6.Potrafisz gotować?
Czy potrafię gotować powinni oceniać Ci co jedzą moje potrawy. Ja jedynie mogę powiedzieć, że kocham gotować i kocham zarażać tą miłością.
7.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Dobre pytanie... Jestem na etapie, w którym się intensywnie nad tym zastanawiam. Jednak w szeregu moich zainteresowań jest administracja, prawo, kosmetologia czy medycyna (taka mała rozbieżność :) ).
8.Co blogowanie wniosło do twojego życia?
Dzięki blogowaniu łatwiej jest na diecie. Czasem, gdy przychodzą myśli "po co ci to odchudzanie, przestań", przychodzą kolejne "przecież prowadzisz bloga, wstawiasz przepisy, motywujesz innych... Co masz teraz zmienić tematykę bloga, czy swoje nastawienie?" I wtedy szybko wracam do gry :D
9.Miałaś/eś już swój "kryzys blogowy"?
Nie miałam. Dodaje posty, gdy mam czas i ochotę, nie dodaje nic tylko po to, żeby mieć jak najwięcej. Cieszą mnie obserwacje, odwiedziny, czy komentarze, jednak nie mam aż takiego parcia na popularność :)
10.Czy to twój pierwszy blog?
Tak :)

Pytania od Vikmint:
1. Co chciałabyś robić w życiu?
Coś, co będzie mi sprawiało przyjemność, a co to będzie, okaże się za jakiś czas.2. Masz jakieś marzenia?
Mam mnóstwo marzeń, między innymi chciałabym kiedyś skoczyć ze spadochronem, założyć w przyszłości rodzinę, napisać dobrze maturę, skończyć dobre studia, marzę również by moja rodzina i bliscy byli zawsze zdrowi i szczęśliwi.3. Ulubiony artysta ?
Nie mam ulubionego artysty, w mediach pojawiają się postaci, które po prostu czasem przekonują mnie bardziej, czasem mniej.4. Jak długo piszesz bloga?
To już będzie chyba trzeci miesiąc.5. Gdzie zamieszkasz gdy dorośniesz / gdzie chciałaś mieszkać gdy będziesz dorosła ?
Nie wiem, ale nie wykluczam opcji wyjazdu za granicę :)6. Jak spędzasz wolny czas ?
Odpoczywam, spotykam się ze znajomymi, gram na perkusji, gotuje, jeżdżę rowerem...
7. W blogowaniu uwielbiam ?
To, że mogę zamieszczać tutaj co mi się podoba i sprawia mi to przyjemność :)8. Co sprawia ci przyjemność ?
Całe moje życie sprawia mi przyjemność :)9. Życie to ........
Zbiór losowych zdarzeń i naszych reakcji na nie :)10. Opisz siebie w 4 zdaniach
Niestety bywam osobą konfliktową. Uwielbiam gotować, jeździć rowerem, spotykać się z przyjaciółmi, czytać książki, grać na perkusji. Jestem wielbicielką zarówno muzyki klasycznej i metalu. Uwielbiam szybkie samochody, czy motory, nie mogę się doczekać zdania prawa jazdy.
:)

Nominuję:
http://kosmetmag.blogspot.com/
http://modavsuroda1.blogspot.com/

Pytania do Was:
1. Czym się zajmujesz?
2. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
3. Czego oczekujesz po blogowaniu?
4. Co daje Ci blogowanie?
5. Co robisz w wolnym czasie?
6. Czy umiesz gotować?
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
8. Co najbardziej lubisz robić?
9. Jak wygląda Twój dzień?
10. Twój ulubiony przedmiot w szkole.


Dajcie znać, gdy odpowiecie na swoich blogach :)



2 komentarze:

  1. Gratuluje :)
    http://bizzlesbab.blogspot.com
    Zapraszam! Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :) Z góry wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, zostaje stałą czytelniczką! Super odpowiedzi!! A ciebie zapraszam do mnie:
    malaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń