czwartek, 27 sierpnia 2015

Jak się przekonać do wody?

Wczoraj byłam w okolicznej cukierni na deserze i strasznie spodobało mi się jak tam podają wodę, bo przecież jemy oczami.

Ja nigdy nie miałam problemu z przerzuceniem się na picie wody, zawsze wolałam to niż soki, a gazowanych napoi nie mogę ruszyć od dzieciństwa, nienawidzę ich.

Ale dla tych, którzy nie mają tak łatwo z wodą polecam podawanie jej na różne ciekawe sposoby, przecież mamy teraz sezon na owoce, trzeba korzystać!


Wystarczy ulubione owoce zalać wodą, ja dodałam maliny, kilka borówek i plaster cytryny. Można pić tak, lub jak ja, podusić owoce w szklance. WYŚMIENITE! A jakie piękne! <3






2 komentarze:

  1. Świetna prolozycja podania, ja sama jakiś czas temu przekonałam się w ten sposób do picia wody zamiast słodzonych i zabarwionych gazowanych trucizn. I się opłaciło :) Pozdrawiam.

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba pić wode. Organizm musi być nawodniony, a jednak jest tak, ze ludzie się tym nie przejmują. Martwią się swoim zdrowiem kiedy coś jest nie tak, a w tedy może być już za późno.
    Fajny pomysł na posta :) zapraszam do mnie
    Waittimeswithpomau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń