środa, 20 maja 2015

Mleko z lanymi kluskami i malinami

Dzisiaj nie mam super odzywczego śniadania, ale z pewnością nie zaszkodzi ono osobom na diecie redukcyjnej, mysle, ze spokojnie możecie sobie je serwować.
Kocham mleko! Kocham platki owsiane z mlekiem, w zasadzie każde płatki z mlekiem, wszelkie wariacje, nawet zachwycam sie makaronem z mlekiem. MLEKO <3 Wiem, coraz częściej mówi ssię, ze mleko szkodzi, ale nie potrafie z niego zrezygnować. Tak samo na przyklad płatki owsiane zawsze muszą być w szafie. A przepis na płatki owsiane z mlekiem i malinami znajdziecie TUTAJ
Ale do rzeczy!
Zanim przeszłam na dietę, kupiłam maki z schara, jedna do chleba,drugą do wypiekow i stoją. Bo nie mam do czego je dodać. A szkoda wydanych pieniędzy. Dlatego moje kluski są dzisiaj na tej mące, jednak pozniej bede robić je na kukurydzianej ;)

Mleko z lanymi kluskami i malinami

Składniki na dwie porcje (przynajmniej w moim przypadku, jest do dosyc sycace):
1 jajko,
300 ml mleka,
Łyżka mąki,
Kilka malin (ja mialam mrożone, które wcześniej rozmroziłam),
Odrobina cukru (możecie użyć miodu- jednak wtedy wzrośnie kaloryczność, czy stewii, ksylitolu, czy innego słodzika)

Mleko gotuje, jajko wbijam do szklanki, roztrzepuje widelcem, dodaje mąkę i odrobinę cukru. Ciasto nie powinno byc zbyt geste, powinno sie lać, ale nie może też być zbyt rzadkie. Jeśli ciasto za bardzo sie leje, dodajemy mąki, jeśli jest zbyt geste, dolewamy odrobiny mleka. Na gotującej sie mleko nalewamy widelcem stopniowo ciasta.
Możecie lać cienkim strumieniem, zeby wyszły nitki, lub bardziej zdecydowanie dokładać ciasta, by wyszły grubsze kluski. Przelewamy do miseczki i dodajemy malin.
Smacznego! :)

Mile widziane są zdjęcia Waszych posiłków, jeśli chcecie, z niezwykła przyjemnością je wstawię, takie rzeczy na prawde motywuja do dalszego tworzenia!
moj e-mail: mrosik98@gmail.com

Zapraszam do obserwacji i komentowania ;)
Miłego dnia!

To nie jest reklama ;)


A tutaj interpretacja dania od Czytelniczki:






8 komentarzy:

  1. Mmmm zapowiada się pysznie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi i wygląda apetycznie. Dziewczyno, taki post to skarb, bo zupa mleczna na śniadanie była przekleństwem kolonii i obozów letnich w czasach "komuny", a Ty odczarowałaś temat i sprawiłaś, że dzisiaj spróbuję Twojego sposobu na polubienie lanych klusek w mleku :) Malinki wyglądają tak pysznie! Podstawa postów to zdjęcia
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje bardzo! Czytajac takie komentarze mam ochote biec do kuchni i znowu wymyślać przepisy. Zapraszam częściej, mam bardzo duzo pomysłów, ktore bede tutaj wstawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze to dziwne ale janjeszcze nugdy niebieskim płatków owsianych z mlekiem :F zawsze tylko z jogurtem naturalnym :D
    Ale twoje płatki wygladaja pysznie :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwacja za obserwacje? Żenada

    OdpowiedzUsuń