piątek, 22 maja 2015

Loki bez ciepła, papilotow i innych wynalazkow

Moje wlosy sa dosyc cienkie i bardzo podatne na wszelkie układanie.
W zasadzie gdy chce mieć je bardziej proste wystarczy, ze je rozczesze z dwa razy kiedy sie susza (bez suszarki), wtedy mam lekkie fale. A kiedy chce, zeby moje loki byly bardziej regularne robie tak:

Mokre, wilgotne, lub lekko wilgotne włosy (zależy jak podatne sa Wasze wlosy) dzielę na 4 partie i zawijam na palcu w takie rulony. Jesli robię coś, w czym włosy mi przeszkadzają, spinam je gumka do warkoczyków z tyłu za końcówki. Gdy włosy mam suche, przeczesuje je palcami. ;)
Efekty na zdjeciach znajdziecie TUTAJ


Spróbujcie i pokazujcie swoje piekne loki!
Miłego dnia! ;)

4 komentarze:

  1. Moje włosy są tak niesforne, że niestety ten sposób na nie nie działa. :( I muszę palić je prostownicą.
    Przydatny post! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    plutaklaudia.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne! Napewno kiedyś wykorzystam.
    notnormalgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny patent!
    http://magdakociuba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze zawijam po prostu na papiloty :D

    www.by-mickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń